Door drukte zijn we momenteel telefonisch erg slecht bereikbaar. We vragen u om per mail contact met ons op te nemen. We doen ons best om alle mails binnen 24uur te beantwoorden.

Door Corona kan de levering van uw bestelling enige vertraging oplopen. We vragen uw begrip hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Team TOP Buitenspeelgoed

P
S
S
U
C

Klachten procedure

Ondanks het streven van TOP Buitenspeelgoed om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent over onze producten, dienstverlening of levering.

Je kunt een klacht op onderstaande manieren aan ons doorgeven:

- Per post
Top Buitenspeelgoed
Stationsweg Oost 194 C
3931 EX Woudenberg

- Per e-mail
info@topbuitenspeelgoed.nl

Vermeld bij de klacht altijd je naam, adres, telefoonnummer en evt. e-mailadres en ordernummer.
Indien van toepassing graag een foto meesturen.

Wij streven er naar om binnen 3 werkdagen inhoudelijk op je klacht te reageren.

219